søndag 16. februar 2014

Utfordring #102 Punch eller dies/ Punch or Dies

God Morgen alle sammen!



Håper alle har flott helg!
Det er nå tid for ny utfordring hos oss. Denne gang ønsker vi å se  Punch eller Dies på prosjektet ditt.

 
Good morning everyone! 
 We hope everyone has a fantastic weekend!

It's time for a new challenge. This time we would like to see 
Punch or Dies on your project.

Sponsoren er Robyn's Fetish.

Den heldige vinneren får 3 digi stempel!
   Robyns Fetish Digital Stamps & More
Our sponsor is Robyn's Fetish.
The lucky winner will receive 3 digi stamps

 Ønsker dere mer informasjon om butikken og nettsiden gå inn på 

sponsor i 2014 og les mer!



Her litt inspirasjon fra vårt design team=)

Some inspiration from our design team=)

DT Ane
 

Motiv: Angie Angel


Jeg har brukt AngieAngel, fra Roby'n Fetish. I tillegg har jeg brukt dies fra Go Kreate for selve kortbasen. Har fargelagt motivet med Copics, og stempelet på kortet er fra Kreativ Hobby, tror jeg. Det er et av de første tekststemplene jeg kjøpte.
Ellers er blomster og bånd fra Wild Orchid Crafts. Har også brukt litt Frantage på kantene av kortet. Og svertet kortbasen med Walnut stain pad fra Tim Holtz. Papirene er fra Maja Design.
 

Jeg har laget et kort ved å bruke dies fra Spellbinders. 
Har pyntet med rihnestones, 
knapp med "gullstreng" og silkebånd. Vintage bilde fra internett.
Alle kanter er svertet med distress Ink - vintage photo.
Baksiden av kortet er lik fremsiden 
og med plass for å skrive en hilsen :-)
Jeg har brukt motiv fra Robyn's fetish
fargelagt med copics. Papir fra bildmålarna, har også blomster, halvdiamanter, bonde og charms fra korthobby.


 
Legg inn bidraget ditt i innen 28. Februar kl  22.
Add your entry in by Feb. 28 th 22pm.



Ingen kommentarer: