søndag 5. januar 2014

Utfordring #99 Anything Goes

Håper alle hadde en fin jul og julefeiring. Vi er nå kommet over i nytt år, og nå kommer årets første utfordring.

Premien denne gang er det vi i design teamet som sponser=).

Utforringen denne gang er er
 Anything Goes.

Som vanlig har  design teamet laget flotte bidragsom inspirasjon til dere.
Designpapir fra "Bo Bunny" Blade og fugle er skåret ud med min nye Silhouette cameo. 
Blomster er punchet med Retro flower punch.

Vintage motiv er printet fra internett og bygd opp med 3D dots.
Dies fra Spellbinders. Alle kanter er revet med Tim Holzt distresser  
og eldet med Distress Ink - vintage photo. Charms: Korthobby.
Falsk søm: jeg har brukt ei baketrinse for å lage hull til sting, før jeg tegnet opp stingene.
Glitter, Liquid pearls og Disress Stain fra Tim Holzt. Papir fra Websters Pages.
Blonder, silkeband og perler. 
Flere bilder og info finner du på min blogg :-)

DT Elisabeth


Rosa kort fra meg i dag. Motivet er fra tiddly inks.
 fargelagt med Copics. Papiret er fra papirdesign. Blomster og doilies fra woc.


DT-Jeanette:



For mer info se min blogg.
Photobucket

Ingen kommentarer: