søndag 16. juni 2013

Utfordring # 88 - Romantikk - alter noe (boks eller eske)!

Hei alle flotte blogglesere!

Vi er allerede kommet i midten av juni.
Vi håper alle lesere har hatt en fin juni til nå, med masse fint vær, kanskje etpar myggestikk og litt solbrente ;)

Mai og juni er kanskje de aller største bryllupsmånedene i Norge. Kanskje flere av dere allerede har vært i et bryllup, eller skal - t.o.m. kanskje gifte dere selv?

Denne gang ønsker vi å se romantiske bidrag, i form av en eske eller boks som er dekorert/malt o.l. og har fått et romantisk uttrykk!

Denne gang er det LOTV som sponser vinneren med et gavekort!
Lili of the valley har et kjempestort utvalg av stempler - som er både fine og rimelige på samme tid!!Ta en tur innom og se hva de har. Trykk her for å komme til deres hjemmeside.

Som vanlig ber vi om at du leser og følger reglene våre, og hvis du ikke har blogg kan du sende bidraget via vår e-post, så skal vi legge bidraget inn for deg. Vi takker for flotte bidrag så langt i sommer!

Legg ditt bidrag inn i "frosken" under. Frist for å legge inn bidrag er 30. juni kl 22!
Pga en feil fungerte dessverre ikke den "forrige frosken". Jeg har nå lagt inn ny frosk, og håper denne virker!

Her er noen bidrag fra vårt flotte design team:


Jeg har pyntet denne æske med mønster papir fra Carina K. "the joy of spring". Billedet fandt jeg på nettet ved at google "vintage marrige"  Den runde die med hjerter er "Heart Circles" fra spellbinders. De flotte blade er en die fra Cherry Lynn. Du kan få smuk metalpynt hos Korthobby.no 
Jeg har kledd en hvit eske med mønsterpapir fra pion. 
Vintage bryllupsbilde fra Pion Design. Blomster fra div, blonder og osteklut,
tekststempel fra Kort og Godt. Rammen rundt bildet er fra spellbinder.

DT Cathrine


 Jeg har dekorert en eske fra Den Lille Nøttefabrikken. Det tok noen strøk med hvit Gesso til å begynne med. Dekorert med design papir fra Maja Design - Vintage Summer Basics. Stempler fra Stempelglede. Har også puttet litt osteklut bak stempel-motivet. Sommerfuglene er stempel fra Kort&Godt og er dekt med Stickles og Glossy Accents. Blonder kommer fra Live and Love Crafts. Nøkkel charmsen husker jeg ikke hvor kommer fra, men den er embosset med Frantage også fra LLC.

DT-Kirsten



Jeg har pyntet en liten treboks fra Søstrene Grene. Jeg har brukt ark fra ulike serier og produsenter. Det blå arket er fra Melissa Francis, grønnt ark/ gress er fra Pion design. Bakgrunnen er klipp fra Graphics 45. Sommerfuglen i øvre høyre hjørne er fra kort og Godt. Barna er et vintage utklippsark fra Minnehjørnet. Blomster er noe rester og Mathia blomster. Månen er dekket med papir fra en gammel bok og satt inn med selvlysende maling. Gjerdet i bakgrunnen er skåret ut på Silhouette med egendesignet fil. Pergolaen er også skåret ut med silhouette. Den er egentlig en ramme som er kuttet til og laget i 3D. Føttene på boksen er metallperler. 


Jeg har dekorert en litt sliten hjerteformet eske til å bli en vintage romantisk hjerte eske :-)
 Motiv er printet fra internet. Hjerterammet er stanset ut med spellbinders dies og hvitt silkeband er tvinnet rundt. Papir er fra Prima Marketing. Charm er fra Korthobby
Hjørnene av esken er malt med hvit gesso. 
Inni esken har jeg lagt kjærlighets te :-)







Photobucket