onsdag 1. mai 2013

Utfordring #85 - Alt er lov/anything goes!

Hei jenter!

Beklager at utfordringen kommer litt sent! Vi har selvsagt ny utfordring til dere! Tenk at vi allerede er kommet til mai måned! Her er sola delvis fremme, og fuglene kvitrer... venter fremdeles på grønt gress og naboene raker løv og planter ut stemorsblomster. Det er fremdeles lunefullt vær ute, og nordavind innimellom!

Men her hos oss er det KennyK! som sponser oss. Og denne gang er alt lov! Anything goes!


KennyK har fantastisk flotte og varierte stempeltrykk, som man også kan få tak i som
Digi`s, Pre-colored Digi`s og gummistempel. Vi i teamet har blitt sponset med
valgfrie Digi stempler.
Vinner av utfordringen vår får 5 valgfrie Digi`s fra KennyK! Flott premie!

Husk å les reglene våre før du entrer utfordringen. Utfordringen varer til 15. mai kl 22, og husk å lenke til utfordringen vår i innlegget ditt, og lenk til ditt unike bidrag og ikke til din side. De som ikke følger reglene vil heller ikke bli vurdert i forhold til premie.

Legg ditt bidrag inn i inlinkz (frosken)!

Her kommer vårt design team med sine kreasjoner:

Jeg har laget et kort med Spellbiners die, og brukt et gammel designparpir fra Glitz Design. Bak motivet har jeg bølgepapp, som er malt med Gesso, og svertet med Memento Ink - London Fog. KennyK digi stempel heter Madame Axe - og er fargelagt med med mine Copics:

Hud: E000, E00, E11 og E13
Pink: RV21, RV63, RV55 og RV66
Grå: T0, T2, T4, T6 og T8
Måtte jo bare gi henne rosa Copic hår! ;)

Gitar charms har jeg bestilt fra Ebay. Og fjærene har jeg kjøpt fra Nordlys Hobby.

motivet er fra kenny k.
 Fargelagt med promarkers, mønsterark fra papirdesigns og
et ukjent ark, bånd, charms fra kort hobby.
tekst stempel og stjerne stempelet er fra kort og godt.


Motivet  på kortet heter  Color Me Janette, fargelagt med copics.
Papir jeg har brukt er bazzill mørk og lys lilla  og maja design ark.
Blomstrer fra ”I am roses”. Blonder, perle og sløyfer  er fra Panduro.


Dt-Karina

Jeg har forsøgt mig med Art Journaling denne gang. Jeg har limet 3 sider sammen og lagt gesso på. Sværtet med blå sværte øverst og nederst har jeg brugt glimmer mist "English Ivy"  Digi stempel er fra Kenny K. " Socialite" farvelagt med promarkers. Ellers har jeg stemplet med peg stempler : mariehøns, fugle og røde roser. 

DT-Jeanette:
Jeg har brukt stempel fra KennyK - denne her som heter Airborne digistamp. Ellers har jeg gjort kortet enkelt. Har brukt kantpunch (huller), Dylusion-mask og et tekststempel som jeg ikke husker produsent fra (norsk). Har revet en stripe fra restepapir, og brukt noe bånd (stjerner) som jeg hadde liggende. Et ekte restekort...

DT - Kirsten




Jeg har laget et Pop - up kort med digistempel fra Kenny K. - Col Macallan. Motivet er fargelagt med promarkere - hjelm og sele er satt på ved bruk av paper piecing. Bakgrunnsark inni er fra  Kaisercraft - Periwinkle Collection. Bakgrunnspapiret utenpå kortet er fra FabScrap - Heritage Script 3. Jeg har også brukt utklipp fra papirer fra Graphic 45. Stol, krakk, lampe og fuglebur er skåret ut med silhouette.  Teksten på forsiden: "My windows aren't dirty..... That's my dog's Nose art" er en freebie du kan finne i bloggen min. Mal på pop up kortet blir lagt ut i bloggen min. 



For å ramme inn Kenny K`s pre-colored digi: Cheyenne, har jeg brukt en enkel, 
men effektfull bretteteknikk. Dies: Spellbinders. Glitter fra Ranger. Tekststempelet er embosset med svart embossingpulver. Kantene er eldet med Distress Ink - Vintage Photo eller svart glitter.

Lenk ditt bidrag opp med en direkte lenke til Inlinkz innen 15. mai klokka 22:00 fra en blogg eller et åpent galleri :) Har du ikke blogg e.l., kan du sende ditt bidrag på mail til kortomania@gmail.com (mrk ditt bidrag med navn og utfordring)





http://i357.photobucket.com/albums/oo13/selgmer/HappyScrapping-1.jpg

4 kommentarer:

Sol sa...

Elsker alt er lov.. Og herlige Kort med Herlige Stempler fra DT. :o)

seneeh sa...

my companydiscover here great post to readgo to the website get redirected hereResources

Anonym sa...

replica bags delhi find out this here y3c21f8l91 replica bags wholesale webpage g1e03u7m36 replica louis vuitton handbags replica bags in pakistan u0t79z4g89 replica bags aaa hermes replica handbags t3y75o3n64 replica bags by joy

Anonym sa...

kyrie 9
stephen curry shoes
hermes outlet
fear of god clothing
bape sta
golden goose outlet
goyard store
jordan 1 high
pg 1
fear of god