søndag 16. desember 2012

Utfordring # 76 - Anything goes!

Da er det på tide å legge ut årets siste utfordring!
Det er Saturated Canary som sponser vinneren med et digimotiv! :)

Som i fjor løper utfordringen til og med 4. januar, så dere får litt ekstra tid på dere til å lage noe.

Denne gang er utfordringen forholdsvis enkel:

Anything goes! 

Lag hva du vil, med andre ord.

Til sist vil vi ønske alle våre følgere og deltakere gjennom året tusen takk for alle bidrag og støtte, og håper vi også ser dere igjen på nyåret. Vi ønsker dere alle en flott høytid og et godt 2013!

Siden vi alle her i Design teamet har mye å gjøre utenom i denne travle førjulstiden, så kommer bidragene til  jentene i løpet av en dag eller to.

Inspirasjon fra design teamet:
Karina:

 Jeg har pyntet en Merci chokolade. Det hvide karton er punchet i kanten med en Martha Stewart punch. Julestjernerne er nogen jeg har fået i pakkekalender. Tags´ne er rester fra et album jeg har lavet. Til sidst har jeg stemplet med et post stempel fra "my paperworld" og cirkel stempler fra "Cling stamps" Den lille skønne nisse er Mickey fra Saturated canary .
 Kjersti:



Jeg har laget en gavepose med SC-motivet Christmas Nutcracker og papirer fra
Maja Design sin nyeste julekolleksjon. Motivet er fargelagt med Copics,
og hjertene er kjøpt i en blomsterbutikk.
DT-Karin:


Legg inn ditt bidrag i Inlinkz under her. Fristen er 4. januar kl 22! Vi håper på ditt bidrag og vil igjen ønske våre sponsorer gjennom året og dere lesere og flotte bloggere der ute en riktig fin avslutning på året og velkommen tilbake til oss her i 2013!






Photobucket

3 kommentarer:

Gunn sa...

Hvor er mr. Linky?
http://gunnspapirpyssel.blogspot.no/2012/12/smykkekommode.html
Mitt bidrag.

Annette / aka sa...

Jeg kan heller ikke finde Mr. Linky.
Mit bidrag er her:
http://minscrapside.blogspot.dk/2012/12/16-december.html

Guri sa...

Obs! Oppdaga nå at eg hadde glømt å laste opp bidraget mitt her. Julestress?? :)