onsdag 14. oktober 2009

Udfordring 3 på kort O Mania

Er alle klar til en ny udfordring?:)
Denne gang er udfordringen Halloween ,lav et kort, pose, æske, eller hvad du ellers finder på med temaet Halloween.det er jo lige nu om lidt, og mon vi ikke alle kender nogen der ville blive glade for en halloween kort eller andet:)
Vi glæder os til at se jeres flotte og kreative bidrag,håber der kan blive tid til det trods efterårsferie:)
Her er bidragene fra DT denne gang.
Hege



Benedicte

Linda


AudKirsten



Lisette


AnneBente



her er den fine præmie i kan vinde fra Dreampapers denne gang
her er altid nyheder at se.så løb ind til Anette via linket her
Der er denne gang en præmie mere, den sponceres af os på DT, men det er en overraskelse hvad det er :)så bare glæd jer :)
fristen denne gang er 28 oktober klokken 18.00
Vi glæder os til at se jeres bidrag

20 kommentarer:

Scrappelise sa...

Herlige Halloween-saker fra DT! Denne skal jeg være med på!

Anne sa...

Takk for en ny flott utfordring. DT-bidragene var kjempeflotte!!

Her finner du mitt kort. Takk for at du tar en titt! =)

Gro sa...

Kjempefin utfordring og nydelige ting dere har laget.... :-)
Nå har jeg kost meg skikkelig.... :-)

Mitt bidrag

Gro

Berit Synnøve sa...

Flotte kort dere har laget.
Jeg har laget ett enkelt halloween kort som du finner her.
Takk for at du titter !!

klem fra Berit

Toi9 sa...

Morsom oppgave. Har ikke så mye halloween saker , så det vart en utfordring.
Mitt halloween kort

Heidi sa...

uhh... jeg elsker halloween ;)

Her er mit bidrag

Mit bidrag

Heidi sa...

Sikke en god ide - Elskerrrrrrrr Halloween :o)

Mit bidrag kan ses her

http://fru-nielsen.blogspot.com

Jeanette sa...

Så herlige bidrag fra DT. Her er mitt bidrag!

Annita sa...

flotte kort og ting og sager DT.
her er mit kort
~ Annita

Mutte sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mutte sa...

Jeg har valgt at lave en lille gave/slik æske, tak for udfordringen.
her er mit bidrag

Lone sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lone sa...

Så fik jeg osse mit bidrag færdigt.
I finder det her Mit bidrag

Gro sa...

Godt du følger med Anne-Bente. Trodde jeg hadde gjort det, men her kommer bidraget mitt.

HenrietteH sa...

Hej med jer...

Jeg har også lavet er kort til konkurrencen med halloween kort.

Her ligger mit bidrag.

HenrietteH sa...

ØV - virkede vist ikke helt så det ligger her:

http://my-scrap4fun.blogspot.com/2009/10/halloween-kort.html

BellaMio sa...

I får også lige et bidrag fra Hjørring!! Det ligger her!!
Hilsner fra Ulla

Grith sa...

Mit bidrag - håber jeg nåede det

Helle sa...

Utrolig mange flotte kreasjoner her,vi er jammen flinke alle sammen!
Og gratulerer til dem to heldige vinnere :-)
Men lurer litt på en ting...
Innleverings-fristen utløp kl 18.00,men ser at der kommer bidrag inn etter tidsfristens utløp...
Føler ikke at det blir riktig,eller...
Hvor langt kan den fristen strekkes da...Ikke for å vær pirkete,men for å ha noe å forholde meg til.
Ha en fin kveld til oss alle!

Anne Bente sa...

det havde jeg ikke set,selvfølgelig er fristen klokken 18,00 når det står, heldigvis betyder det ikke det store denne gang hvor der er trukket via random,sidste uge lagde pia for sent ind, og opdagede det, men selvfølgelig kommenterede jeg og takkede for at hun deltog også.men skal være mere obs på om der er gået nogen minutter over, fristen er 18.00:) :)